Glömde en detalj...

Vaknade upp denna lediga måndag.
Dagen efter ett sjudundrandes kals med ett ett gäng missade nummmer och ett medelande i röstbrevlådan.

Tjenare ******  Lillebror här. Katten Gs bror... Ehh...  De är så att jag glömt mobil .... Ehh.....  I BIIIIIILEN !!!  inte för att du kanske vet vart den är nu och inte kan hjälpa mig men ....  Ehhh  .....   Vi Hörs!!!  Tja

Till en början så har jag kännt den här människa kanske i 10- 15 år!?!
Hans bror oxå, så jag har hans nr, och lovar att jag kan skilja den åt i sömnen.
Samt hur i hela fridens namn ska jag kunna lösa eller veta de här kl 04.45 samma natt?? 
hahahha  Hur kul som helst!

Historien slutar dock inte här, Besökte deras bostad samma morgon. Katten G låg i sin säng med stora hål i sin skjorta.
Han och Katten G hade inte visat tillräckling med ödmjukhet och förtvivlan. Han hade tydligen varit som sagt hel pin och struntade säkert i den bort supna mobilen. 

Jag skattar ihjäl mig!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0