Blibb Blubb Bubbel. . .. Blottare???

Allt blir inte alltid som man tänkt sig. . .. 

Vaknade upp en lördag med en otrolig trötthet  efter en hel kväll med bubbel och mat. Bestämmde mig snabbt för att verkligen vara nykter för alltid. Hade otroligt ont i mitt ena bröst och lokaliserade smärtan. Hade kanske världens största blåmärke som täckte mitt vänstra bröst. Hade haft ett one night stand med en karl som måste trott att om man klämmer riktig hårt så måste blir brösten större???!! 

Kontakte Fröken Bell som hade beslutat sig för att vara nykter hela helgen. Insåg att vi hade samma mål, så jag trampade väg med Den Skenade Hingsten over to Bells place. 
Vi tjitt-tjatade en stund och vi på kvällen skulle de vankas film och mys. 
Plötsligt dök Den Korta Killen Utan Hår och Lilla Förken Bell upp. De pratade pannkakor och stads vandring upp över bergen. Jag som dock var orimligt trött från dagen före beslutade att jag ialla fall inte skulle hänga med. Medan de andra tre drog vidare hockade jag upp med Miss Pose. 

Vi bestämde oss för en bit mat och bio. Vi trippade mot de indiska stället på hörnet. 
Vi hann knappt sätta oss ner till bords så kom kyparen.
- En flaska bubbel tack, sa Miss Pose
Den som känner mig vet att jag inte är speciellt svår övertalad. 
Ett glas kan inte skada tänkte ja. 
Efter god mat, en flaska bubbel och en massa skratt bestämde vi oss för att ta en drink på en annan krog. Innan vi drar hem till mig för ett kläd ombyte. 
Vi begav oss til ett ställe som vi kan kalla Emmas Place. 
Vi klättrar upp på terrassen och den smöriga kyparn kom mot bordet.
- En flaska bubbel tack, säger Miss Pose snabbt igen. 
Nu fanns ingen återvändo, dunder fyllan var på G. 
Mer skratt, snack och bubbel. . .  Flaska nr 3 dracks på hemligt ställe !!!  

Bra på kanelen dansade vi mot krogen Han Oscarn.  Innan klockan slagit 22.30 hade jag även hunnit kläcka ur mig historien om De blå bröstet. Med ALLA detaljer!!  
Mer bubbel skulle förtäras. Fröken Bell kunde inte hålla sig borta och dök uppp,  hela tjej gänget var samlat! 
Vi hade trevligt många kända ansikten var där.  Tottie med karl samt The Bell Ex var på plats, även The Krull hade intagit lokalen.  Vi hängde mest med Kenny Hotdogs gäng.  

Besöks tiden på lokal var över och vi lallade runt på stan ett tag. Sedan efter en vansinigs färd hamnade vi på lite efter kalas. 
Vakande upp trött ochotroligt bakis.
Sen slog något mig som en rak höger! Jag minndes precis att jag kläckt ur mig, till ALLA jag känner!  
Något som kallas ågren hade tagit över. 

Undra om alla som befann sig på lokalen nu kallar mig blottaren????  
Har någon nummret till AA??? 

Kommentarer
Postat av: Miss Pose

Nr är: A A Anonyma Alkoholister

Telefon: 060-514390. Lycka till! BTW.. Jag stannar kvar hos han oscar. :) pöss

2008-08-29 @ 10:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0