varför är sön sista dagen på veckan??

ÅÅååååter sön.... ångest å bakiskåt!!  Var det en lyckad kväll igår?? Nån som såg mig som skulle vilja vara en raring å återberätta min kväll?? Vaknade i min egen säng med kläderna på mig så på raggningsfronten vare nog torka...... Varför har alla tänkbara ligg redan tjej? Det måste juu vara för att de ska göra slut...de vet det bara inte än... varför är de upptagna? antagligen för att de är bra killar... Som jag uppmuntrar att vara otrogen för min egen njutning. Men om de är det så bevisar de ju bara att de inte är bra killar utan bara otrogna svin!! ÅÅÅ då gör ju jag deras tjejer en tjänst!! Öppnar eras ögon tar smällen å går vidare till nästa upptagna kille!! Måste ju gå att tjäna pengar på detta!! "vill du testa din pojkvän"?? Står han emot?? ja ja tåls att tänka på detta....


Sååå ligger i sängen med bakiskompis å tröst klättrar på varandra. JOBBIGA söndagar...skulle behöva ett tröst och tyck synd om mig knull!! Varför är man alltid ensamast på söndagar?? Ja ja snart är denna sön överstökad! En hel vecka till nästa!!!


porr och pill /Alanis


Kommentarer
Postat av: josephine

ingen lördag utan söndag! ;)

2007-06-27 @ 23:03:10
URL: http://www.joxzephine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0