Sen, Strax å En stund...

Hur lång är en SEN  ???  Om nån ringer mig på mobilen, å jag känner mig lite upptagen å säger till personen i mobben att jag ringer  upp sen. När ska man då ringa.. 
Efter 5 minuter ? 15 minuter? 12 timmar? 3 dagar eller 1 vecka? 
 
Finns det någon definition på ordet : SEN ..  Senare Är en förkortning på en SEN, vilket måste bli att en SEN är senare .. Är d senare på dagen eller senare på veckan??

Om d finns ett svar för en SEN hur lång är då en STRAX ????
Jag ringer nå kamrat å kamraten säger att han elller hon ska ringa upp STRAX när ringer kamraten??
22 minuter, 3 minuter eller 3 dagar?

Vem bestämer hur lång strax :en och sen :en är?

Vem kan jag ringa om de här? Vem vet egentligen hur lång tid det är? 

Har alla sin egen betydelse på senare , sen och strax... 
killar och tjejer har defenitivt inte samma förhållande till Strax elller Sen !! 

Jag har iaf min. Sen är lite senare ..samma dag å straxen den kan  vara hur lååååååång som helst .... 



Så alle sammans ... Vi hörs STRAX.....   :D

P.S Fick precis veta att en kille vid namn Braxen tycker att sen är ca : 19 timmar senare...

OVER AND OUT!!


Kommentarer
Postat av: Mamma Björn

Mycket bra inlägg min vän! vi ses sen.. alltså om en massa timmar :P

2007-05-09 @ 03:40:31
URL: http://bearstream.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0