En vecka utan ett ord...


Eftersom alla i denna värld som känner mig, 
inte trodde att jag skulle kunna vara nykter en hel helg på våren... 
DÄR FICK NI!  
För första gången på länge så kände verkligen jag att jag inte ville göra nåt annat än att vara hemma å äta en hel helg... 
Många tror nu säkert att jag ramlat och slagit huvudet eller utövat någon anna aktivitet som med fört sig en skallskada. Men så är inte fallet. Jag har nog bara funnit HARMONIN  :D 
Eller inte...  

Men egentligen, man lever bara en gång å varför inte utnyttja livet till fullo! Varför sitta hemma å glo när man kan vara ute å roa sig. Saken är väl den att man kanske inte bör vara grisfull varje gång.  ( Om man nu är de )
Livet är fyllt av överaskningar varför gömma sig, när man kan finna de varsomhelst. Förutom hemma i ensamheten.. 

Nää nu orkar jag inte mer  uppdaterar senare... Over and out...


Kommentarer
Postat av: Mamma Björn

Nu har jag också en blogg! Titta så fint!

2007-05-08 @ 00:56:12
URL: http://bearstream.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0