En kamrat..

Jag vill starta den här gången med att säga ... Tack Jörgen för en trevlig tillställning!!
Vissa männikor borde flytta oftare :)

Vad är inte bättre än riktiga vänner! Alla har kanske svårt att vara en. Visa man inte sina vänner att man tycker om dom och att man uppskattar dom  då kan dom gå förlorad..
Man bör aldrig ta andra förgivet! Då sviken dom an alltid. Vilket kan göra att man sedan går den vänskapen förlorad .
Hur ska då en kamrat vara?? Alla har säkert olika uppfattningar om hur en riktig vän är.  Olika kriterier om hur den "riktiga" ska vara. Precis so att alla inte gillar samma kille då skulle världen se riktigt jävla konstig ut.
Om man behandlar andra om man vill bli behandlad själv,  Blir allt bra då? Därför kanske man sollar bort alla halv vänner å sparar dom kamrater som ger en samma sak som man ger dom. 
Vad gör man då om ens kamrat mår dåligt? En annan är ju ett pain in the ass, som hänger på låset hos människan å ger dom ett par kramar eller 15. även om man får en utskällning eller ett slag i ansiktet. Håller gärna handen, å säger ett par väl valda ord.  Är d kamratligt eller ska man vänta på att dom hör av sig för att om sedna ska låsas som om ingenting har hänt? Eller ska man bli sur om dom håller sig borta?

Jag vet vad jag gör ... å gillar man inte mitt sätt att vara kamrat så behöver man inte..  

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0