End of story...

Söndag kväll och ännu en helg har snart  passerat. 
Min mobil har ringt så mycke att jag blivit tvungen att byta ring singnal. 
Alla  har ställt samma fråga.   - Var du ut igår?
Villket resulterat i att alla ställer samma följd fråga     - Skulle inte du vara nykter en månad?? 
Joo d var som sagt, de var d som var tanken. Men nu var d så att jag inte ville d !!
SÅ HÖR PÅ ERA JÄVLAR!!  MIN MAMMA LURADE MIG!!  Skulle ju "bara" dit å äta... Men min mamma lurade in mig på dåligheter!!!!! 
Men Avvan å Oscarn fick iaf en trevlig men dock en överförfriskad Prinsessa på besök.
    Hel lyckad kväll hade vi Jag, Fröken B å Snucke :) Träffade en hel del människor som man inte sett på tusen år!! Skit kul!
Men sen gör d väl sitt att jag hade sjukt bra sällskap.
Kul att fått tillbaka min Fröken B :) You ROCK!! 
Att mamma Björn inte var med berodde på att hon tog hem trofén på fullast på 9C dagen före. 
Mamma Björn är en hejjare på mint shots är nu konstaterat!  Bilder om de kommer.. 

P.S Men snart kommer en nykter månad.. Men vem vet, vi kanke flyttar fram de nån helg till :P

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0